Blogia
Alicia Moreno

Leftovers hawaiian apple tv 1440p Apple TV genre comedy 111

Leftovers

 

 

kele manawa wikiwiki - 1 hola 10 Min. Hoʻomākaukau, Documentary. 38 Hoʻolana. Iā Seth Hancock. Iā Seth Hancock. 'āina - USA.

 

Aloha hou mai ka pouli. ʻAʻole hiki iaʻu ke hoʻomanaʻo i kahi hōʻikeʻike i kēlā me kēia hoʻomakaʻana me ka mea kākau e wehewehe anaʻaʻole he mea makemakeʻole ia mea,ʻaʻole hoʻi kekahi mea i makemake nui loa ia. Akā,ʻo ia keʻano o ka weheʻana o Seth Hancock i kona kiʻiʻoniʻoni. Ke koi neiʻo iaʻaʻole i noʻonoʻo nui i kaʻelemakule, akā ua noiʻiaʻo ia e hana i kahi kiʻiʻoniʻoni i ka pōloli ma loko o kaʻaha kanaka'ōiwi, ma muli o konaʻike ma keʻano he mea paʻi kiʻi.
ʻO ka "ʻona makuaʻole" he mea hou iʻikeʻia i ka wā o ka kiʻi. ʻIke nā hōʻike helu i nāʻelemakuleʻeono mau makahiki i ka pōloli i kēlā me kēia lā, a aia kekahi poʻe'ē aʻe iʻike i ka kānalua no ka wā / hea / hea o kā lākou meaʻai hou. ʻO kēia ka 'nalowale a poina. He hōʻinoʻia ka'āina. ʻO kaʻai ma nā Wheel he mea nui ke kākoʻo o ka kiʻi, e like me nā hui'ē aʻe e kōkua ana i ka poʻe kahiko.
Hoʻokaʻawaleʻo Hancock i ka kiʻi iʻekolu mauʻaoʻao: Ka aʻoʻana e mālama, hāʻawi i kahi S * T, a eʻimi ana i Nā Nemo. Kū'ēʻo ia ma'ō aku oʻAmelika Huipuʻia a hāʻawi aku i nā'āpana i hoʻonohonohoʻia ma Marin County Kaleponi,'Owsley County Kentucky, Orlando, Detroit, a me Austin. He kūlana koʻikoʻi kēia o kēlā me kēia wahi, akā, heʻano kūlike nā pilikia -ʻaʻole mākou e hana i ka hana maikaʻi loa no ka hoʻomaopopo i ka poʻe kahiko eʻai ai, a mālama ponoʻia.
Ua hōʻikeʻiaʻo lākou nā kānaka i kaua i ko kākou mau kaua, kūkuluʻia ko kākou mau kūlanakauhale, a aʻo aku i ko kākou lāhui. Ua pono lākou. Aia kekahi hālāwai kūikawā nui me Carla Laemmle, kahi hula hula mua a me ka mea hoʻokani. ʻO iaʻo ke kaikamahine a ka mea kupaianahaʻo Carl Laemmle nāna i hoʻokumuʻo Uni Studios. Hōʻikeʻo Carla me ka loaʻaʻole o kāna hoʻolauna i kēlā lā i kēia lā mai ka Meals on Wheels, e "paʻa"ʻo ia ma kahi hale hōʻomaha a hale hōkele paha, ma kahi o ka nohoʻana i kona home pono'ī.
Hoʻokomo ka pākani i nā nīnauele me ka CEO o Meals ma Wheels a me ka AARP, a me nā poʻe nui a me nā mea manawaleʻa. Ua hoʻolakoʻia nā helu helu he nui a puni, a uaʻikeʻiaʻo kēlā me kēia kālā i hoʻopiliʻia i ka Meals on Wheels e mālama i ka 50 i Medicaid. ʻO nāʻikepili'ē aʻe aʻoi aku ka nani a me ka makaʻana, e like me ka helu nui o ka poʻe kahiko i ka makahiki 2020 a me ke koʻikoʻi o nā palekana mālama ola e like me ka nui o ke kālā no ka meaʻelemakule.
ʻO ka huikau me ke aupuni a me nā kālai'āina i'ōleloʻia i nā manawa he nui, e like me ka maikaʻi o ka naʻau o nā mea he nui (a ua hoʻonāukiukiʻia kekahi o lākou e ka bureaucracy) e ho'āʻo ana e lawe mai i ka mea hauʻoli iki - a me kaʻai - i loko o nā ola o nā meaʻelemakule pōmaikaʻi. Ke hoʻopiliʻia nei ka mālamaʻana i ka palekana a me ka pilikanaka, e like me keʻano likeʻole ma Texas no nā noi komo lima (1ʻaoʻao) me nā peʻaʻai (18 mauʻaoʻao.)ʻAʻole e hele ana ka hoʻopiʻi o ka pōloli no nā poʻeʻelemakule. no ka mea he mea pono wale nō ia, akā, no ka pono o ka poʻe pono.

0 comentarios